Obserwatorzy

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Sweet Paris na Walentynki

Witajcie:)
Dzisiaj mam Wam do pokazania pierwszą walentynkową kartkę.
Do jej zrobienia wykorzystałam kolekcję papierów
Sweet Paris z Dovecraft oraz 
wykrojnik i kwiaty Primy.




***
Zapraszam Was na Walentynki do Paryża;)
***
W dużym zestawie znajdziecie 36 papierów, po 3 z każdego wzoru.
Papier nie jest gruby- gramatura 150gsm,
ale Magic radzi sobie z nim świetnie. 
Wzory papierów od pasków, przez kropki, vintagowe obrazki i róże-
dla każdego coś miłego;)
Idealna kolekcja na ślubne kartki i albumy
ale także i na walentynkowa kartę.




Napis Love to jedna z czterech
wykrojnikowych propozycji od Lawn Fawn.
Kwiatka Primy posrebrzyłam brokatową pastą strukturalną
z Cosmic Shimmer (narożnik kartki ozdobiłam za pomoca maski Prima także tą pastą).





Użyłam:
Pozdrowienia z Bawarii:)
Agnes


2 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.