Obserwatorzy

piątek, 15 stycznia 2016

Specjalnie dla Ciebie Babciu!- kartki na dzień babci

Witam! :) 
Wpadam do Was dzisiaj z wysypem kartek z okazji Dnia Babci. 
Ciężko było mi się zdecydować na jeden wykrojnik, 
więc zrobiłam cztery różne kartki,
aczkolwiek utrzymane w jednym pastelowym stylu :) . 
Wykorzystałam do nich papiery z kolekcji New baby born.
Jak widać, sprawdzają się również w tematyce poza dziecięcej :D .




W kartce z sercem wykorzystałam wykrojnik Marianne Design - Heart
elementy wykrojnika Anja Stencil oraz owal z zestawu Framelits.




Do wykonania drugiej kartki użyłam wyłącznie wykrojnika 
Zestaw tych ramek jest wart swojej ceny! 
Są przepiękne :) 




Kolejna kartka składa się z elementów wyciętych 
wykrojnikiem Framelits oraz powtórnie Anja Stencil. 
Na zdjęciu możecie zobaczyć, że Framelits są podklejone pianką, 
dzięki której wycięte elementy same wyskakują z wykrojnika :) 
Fajna opcja!




Ostatnia kartka powstała przy użyciu wykrojnika 




Wszystkie kartki zostały ozdobione kwiatami 
- białymi, miętowymi i różowymi kwiatami wiśni
która wdzięcznie dopełnia całość.
Na koniec użyłam też trochę perełek i kryształków np. z tego zestawu -Me to You.
Razem kartki prezentują się tak: 


Lista użytych materiałów: 
Papiery :
Wykrojniki:
Kwiaty:
Inne:
Mam nadzieję, że zrobione przeze mnie kartki
spodobają się obdarowanym babciom :) 
Pozdrawiam Was i do napisania! 

1 komentarz:

  1. Kartki na pewno spodobają się babciom. Ja nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.