Obserwatorzy

środa, 13 stycznia 2016

Pocket card - video-tutorial

Witajcie :)
Przygotowałam dla Was mały kursik-inspirację na pocket card 
czyli karteczkę w formie kieszonki na życzenia :)
Bardzo podoba mi się ta forma- 
jest łatwa, wykonuje się taką kartkę bez większego nakładu pracy i czasu,
 można ją podarować na różne okazje -
 moim zdaniem świetnie będzie pasować na Dzień Babci i Dziadka oraz na Walentynki, 
na kartce z życzeniami możemy nakleić także zdjęcie.
Zachęcam Was serdecznie do wypróbowania tego kursu :)
Potrzebny będzie papier do scrapbookingu o wielkości 15 cm x 21 cm, 
biała kartka na życzenia 9 cm x 13 cm (tak by swobodnie mieściła się do kieszonki), 
trochę różnych przydasi do ozdoby :)






3 komentarze:

  1. Super kursik. Bardzo fajnie nakręcony, bo widać wszystkie etapy prac. Bardzo pomocny dla takich amatorów karteczek jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurs z którego właśnie skorzystałam. No i chyba zakochałam się w tej formie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.