Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2018

Szybka kopertówka

Witajcie,
Przychodzę do Was dzisiaj z moją ulubioną, 
a jednocześnie z szybką karteczką.
Pewnie każdy z Was przynajmniej raz w życiu zrobił jedną karteczkę typu kopertówka.
Jest ona szybka, prosta i jednocześnie nieszablonowa.
Poniżej znajdziecie taką z okazji ślubu,
 z względu na sezon przy którym taka szybka inspiracja może się przydać.

Do jej wykonania nie potrzeba dużo. 
Wystarczy arkusz papieru w formacie 30 cm x 30 cm, 
ja użyłam kartki z kolekcji UHK Gallery Misty Morning.
Praca wykończona jest koronką oraz zawiązywana wstążką.
Żeby uzupełnić całość użyłam wykrojnik w kształcie falbanki oraz koła z przeszyciami, 
aby delikatnie wyeksponować użyłam czerwony tusz 
Pewnie by starczyło, jednak ja uwielbiam w moich pracach wykorzystywać kwiaty,
dlatego za pomocą wykrojników wykonałam czerwone róże z papieru.
Dołożyłam tylko kilka elementów zielonych oraz perełki
i karteczka gotowa.

Prawda że szybko??  



Pozdrawiam
Annia

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.