Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lipca 2018

Kartka z myszką

Witajcie Kochani:),
dziś przygotowałam dla Was
wesołą mini karteczkę z jednym z moich ulubionych wykrojników -




gdy tylko zobaczyłam te myszkowe wykrojniki
od razu się w nich zakochałam,
bo kojarzą mi się z przepięknymi ilustracjami
z Powiastek Beatrix Potter,
możliwości zabawy nimi
jest niezliczona ilość - można zostawić myszki w samych futerkach,
albo, tak jak ja,
ubrać je w wykrojnikowe ubranka



ubranka są uniwersalne - na każdą porę roku + czapeczki i szaliczek zimowy


i właśnie z myślą o zimie i Świętach
jest jeszcze jeden myszkowy zestaw - 


myślę, że te myszki zagoszczą
na niejednej mojej zimowej karteczce:),
a tymczasem baardzo letnia Pani Tycia Myszka:)







użyłam:



 dobrego tygodnia:)


4 komentarze:

  1. Przepiękna kartka. Lecę kupić myszki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna ta Mysia , karteczka fajniutka i miło będzie zobaczyć Myszkę w zimowej scenerii :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.