Obserwatorzy

czwartek, 19 lipca 2018

Ślubna kartka z obrączkami - jak zrobić?

Witajcie!
Dziś pokazę Wam ślubną kartkę
z najnowszych papierów od Craft&You Design
oraz krótką instrukcję jak ją zrobiłam.
Z papierów wycięłam dwa kwadraty każdy o 5 mm mniejszy.
Na kartkę bazową przykleiłam oba na kosteczkach 3d.
W najnowszej kolekcji Pastel Wedding
znajdziecie dodatkowy arkusz z wycinankami.
Wyciłam pannę młodą za pomocą wykrojnika kółka,
oraz drugie kółko,nieco większe.
Oba przyklejam do bazy na kosteczkach dystansowych.


Za pomocą wykrojnika wycięłam listki,
z których utworzyłąm małą kompozycję kwiatową.
Wycięłam obrączki i przykleiłam je na kartce-
koniecznie na kosteczkach dystansowych.
Jeszcze chorągiewki- docinam tak aby pasowało do kartki.
Na koniec stemplowy napis oraz perły 3d.
Gotowa kartka
W sklepie znajdziecie:

4 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.