Obserwatorzy

środa, 16 listopada 2016

Zawieszki na choinkę

Witam :) 
Dzisiaj przybywam z zawieszkami choinkowymi. 


Do ich zrobienia użyłam wykrojników:
Papierów:
Dodatki:

1. Z arkusza papieru Wesołych Świąt 06 wycinamy trzy bombki-gwiazdki
(te największe). Wycinamy również mniejsze gwiazdki z zielonego papieru Wesołych Świąt 03
2. Mniejszą gwiazdkę przyklejamy na większą za pomocą kosteczek 3D.
3. Do dużych gwiazdek przyklejamy klejem Magic białe zawieszki i mocujemy sznureczki.  
4. Na zielonych gwiazdkach umieszczamy ozdoby. 


Domek:
Wycinamy dwa domki Christmas Village - biały i z czerwonego arkusza Wesołych Świąt 01
Biały domek został rozcięty na pół, natomiast od tego czerwonego odcięłam sam daszek.
Daszek przykleiłam za pomocą kosteczek 3D.
Na daszku przykleiłam również listki ostrokrzewu i ozdobny złoty kryształek.
Domek z kolekcji Marianne Design wycina się bardzo gładko.
Bardzo mi się podoba jego wytłączany daszek i to, że otwierają się w nim drzwi :)
Bardzo często go używam. 

Skarpeta:
Wycinamy dwie skarpety - białą i z arkusza Wesołych Świąt 05.
Od białej skarpety odcinamy pięte, palce i jej górę z zawieszką.
Wszystko przyklejamy na skarpecie w paski za pomocą kosteczek klejących.

Skarpeta od Marianne Desig na w sobie dużo uroku.
Wycina się bardzo lekko, jest duża i po prostu śliczna!


Ponsettia:
Tutaj chyba wszystko jest jasne :) Kwiat został wycięty z czerwonego arkusza
Wesołych Świąt 01. Zielone ozdobniki to papier Wesołych Swiąt 04.
Środek to oczywiście złoty kryształek. 

Ponsettia jest jednym z moich ulubionych wykrojników świątecznych.
Baaardzo wzbogaca kartki, wycina się ją lekko no i wygląda przepięknie.
Szczególnie gdy w środku umieścimy jakąś perełkę czy inny kryształek.

Zawieszki gotowe! :)


Do zrobienia zawieszek użyłam:
Wykrojników:
Papierów:
Dodatków:

Dziękuję za uwagę i do napisania! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.