Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2016

Kartka z świątecznym wianuszkiem

 Witam!
Dzisiaj przybywam pochwalić się
nowym wykrojnikiem od Marianne Design.  
Dokładniej chodzi o wianek świąteczny z szyszkami,
gałązkami i ptaszkiem.
Jestem nim zauroczona.
Trochę się obawiałam, że ciężko będzie wyciągać papier
z wykrojnika bez uszkodzenia drobnych elementów,
ale ku mojej uciesze bardzo się myliłam :)
 Polecam!
 
Od razu pomyślałam,
ze powinnam połączyć go z piękną gwiazdą betlejemską
od Leane Creatief.
Prócz tego dodałam trochę świecidełek od Marianne Design.
Złote i czerwone kryształki dodały blasku i wzbogaciły całość.

Papiery, których użyłam to Wesołych Świąt od Galerii Papieru
 (zielony i czerwony arkusz w śnieżynki) oraz deski z zestawu North Pole

Do zrobienia kartki użyłam:
Wykrojniki:
Papiery:
Dodatki:
Inne:

Pozdrawiam i do napisania :)



2 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.