Obserwatorzy

piątek, 27 maja 2011

Z okazji Dnia Matki...

zrobiłam sobie prezent - LO z moim synem :)
Pod nożyczki poszedł śliczny papier dwustronny z kolekcji Reflections. Nadal mój ulubiony format scrapa to 20x20. Ma on tę przewagę nad większymi LO'sami, że sięgając po papier 30x30 musimy go dociąć do mniejszego rozmiaru i pozostają spore resztki. W przypadku tego scrapa "resztki" zostały maksymalnie wykorzystane, bowiem powycinałam z nich wszystko co się dało ;) zatem wystarczył mi tylko 1 arkusz papieru 30x30.
(Na marginesie dodam, ze nie kazdy papier mozna tak potraktować, ponieważ jest wiele takich, które mają rozplanowany wzór konkretnie na wymiar 30x30 i w momencie pocięcia traci on cały swój urok. Dlatego przy zakupie papieru na LO'sy staram się brać to pod uwagę.)
Papier spryskałam mgiełką w sprayu ( w sklepie dostępne rózne kolory) zaś, aby uzyskać przestrzenny efekt sięgnęłam po taśmę dwustronną 3D. Dodatkowo na niektóre kwiaty i motyle nałozyłam Glossy Accents. Oczywiście nie mogło zabraknąć na scrapie rubonsów z tej samej kolekcji co papier :)
Kwiaty ozdobiłam moimi ulubionymi ćwiekami, w kolorze delikatnego brązu (niestety nie ma ich juz w sklepie, natomiast są inne kolory w bardzo atrakcyjnej cenie!). Dodatkowo nakleiłam trochę krzyształków w kolorze aqua.
I scrap gotowy :)
Pozdrawiam wszystkich!
Dorota :)

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.