Obserwatorzy

niedziela, 1 maja 2011

Romantyczne róże na majówkę!

Witam Was serdecznie w niedzielny majowy poranek,
życząc udanych majówek w gronie najbliższych i pięknej słonecznej pogody!

Mam dziś dla Was dwie prace, 
mam nadzieję, że zainspiruję Was nimi do twórczej pracy...
***

Do pierwszej wykorzystałam delikatne, romantyczne i bardzo kobiece papiery od Primy,
która zaproponowała ciekawe połączenie róż i "starociowych" przetarć z dziecięcymi rysunkami,
dzięki czemu papiery można wykorzystać do prac zarówno dla najmłodszych jak i dla dorosłych :)
Na bazie papieru Sweet Fairy połączonego z żółtym arkuszem z kolekcji Scrap Pasji Ślubna Tęcza, przygotowałam więc folder na ulubione filmy lub muzykę...






Wykorzystałam tu także:
- ćwiek z różą z kolekcji V&A Hanoverian,
- mini guziczek różowy w kropeczki,
- stemple zawijas i motyl,

****

Druga praca, którą chciałabym Wam dziś pokazać,to moja pierwsza kartka sztalugowa!
jeszcze nie opanowałam całkiem tej formy, jeszcze się uczę, więc idealnie nie jest...
ale póki co - pierwsze rezultaty poniżej :)



Posłużyłam się pięknymi pastelowymi papierami z różanej kolekcji Rose Garden,
użyłam tu także:
***

Pozdrawiam Was serdecznie, ciepło i bardzo bardzo słonecznie :*

4 komentarze:

  1. Ten folder na plyty moglabym samej krolowej Anglii podarowac i zapewne by sie ucieszyla-taki jest sliczny--kartka bardzo ladna . pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka,jak sama widzisz to nic trudnego.
    Album fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.