Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2019

Kartka z padem dla gracza

 Witam! Dzisiaj mam dla Was kartkę - zaproszenie. 
Trochę inne niż zazwyczaj. Inspiracją był mój mąż i jego 33 urodziny,
które wypadają już pod koniec tego tygodnia.
Wszyscy chyba zdążyli już zauważyć, że uwielbia grać ;) , 
więc kiedy w naszym sklepiku pojawił się wykrojnik z padem do grania,
bez namysłu wpakowałam go do koszyka.
Pad wygląda przeuroczo :D Ma sporo drobnych elementów,
ale efekt końcowy jest wart sklejania tych wszystkich guziczków ;) 
Mąż zachwycony, od razu chciał lecieć pokazać kolegom. Jest moc ;D
Polecam!
 Użyłam:
Z pozdrowieniami

2 komentarze:

  1. Pad przeuroczy, jak i cała kartka. U mnie w domu też jest fan gier więc wykrojnik mam na oku. Gdy tylko pojawiają się w sklepie nowe wykrojniki, czekam na Twoje kartki, żeby podejrzeć jak wyglądają w realu. No i skutecznie mnie do nich zachęcasz. :-) Tak było z Craft & You Design i I Love Craft, nie mogłam się im oprzeć. Dzięki śliczne za Twoje prace Joasiu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Bardzo mi miło <3 Skupiam się na tym, żeby zawsze było dobrze widać wykrojniki. Cieszę się, że się to sprawdza i że ktoś z tego korzysta :D Bardzo dziękuję za cudowny komentarz i pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń

Dziękujemy za miłe słowa.