Obserwatorzy

środa, 6 marca 2019

Kartka na Dzień Kobiet

Witajcie, już pojutrze mamy dzień kobiet. 
Przygotowałam dla Was dzisiaj kurs na prostą kartkę tej właśnie okazji. 
Zapraszam.

Potrzebujecie:
-papiery bloczek 15x15 cm Florar Vibes
-wykrojnik liści
-papier biały
-klej Magik
-kostki dystansowe
- zestaw wykrojników
-wykrojnik ramki Craft Passion
-kwiaty
1. Wycięłam bazę największym wykrojnikiem ramki i odpowiednio podocinałam papiery na wierzch kartki, wycięłam listki z tego samego papieru co jest na kartce, oraz białą ramkę,  zobaczcie:
2. Przykleiłam kolejne warstwy na kostkach dystansowych aby nadać przestrzenności.
3. Białą ramkę również przykleiłam na kostkach dystansowych.
4. Teraz pora na ułożenie prostej kompozycji i dodanie napisu.
Gotowa praca prezentuje się tak:
Mam nadzieję, że mój kurs na prostą kartkę się Wam przyda.

Użyłam:

Pozdrawiam Yasmine

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna karteczka 😊, takie proste lubię najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inspiracja na kartkę. Tak sobie pomyślałam, że w końcu chyba przyszedł czas na przejrzenie wykrojników i zakup odpowiedniego sprzętu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i na pewno wykorzystam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.