Obserwatorzy

piątek, 25 maja 2018

Poznajcie Yasmine!

Witajcie.
Bardzo się cieszę, że od dzisiaj będę mogła Was inspirować tutaj, na blogu sklepu Scrap Pasja.
Mam na imię Hania a w internecie moje prace i mnie możecie znaleźć pod nickiem Yasmine.
Jeśli chcecie zobaczyć co tworzę, zapraszam na mój blog:
http://yasminescrap.blogspot.com/
Jestem mamą 3 szalonych dzieci, która w każdej wolnej chwili, często nocą zamyka się w pracowni i tworzy. Powstają u mnie głównie kartki, exploding boxy i zaproszenia. W ostatnim czasie odkrywam również inne, dla mnie nowe formy, tagi, LO, Home Decor i inne.
W moich pracach prawie zawsze znajdziecie sporą ilość kwiatów i tekturki, ale nie tylko.
Żeby troszkę Wam przybliżyć moją twórczość zebrałam kilka prac.
Zobaczcie sami.










































Myślę, że wiecie już jakich prac możecie się po mnie spodziewać i mam nadzieję, że będą one dla Was inspirujące. Dzisiaj przygotowałam również kartkę specjalnie dla Was jako moją dzisiejszą inspirację. Z racji tego, że kończymy powoli sezon komunijny a zaczynamy ślubny, mam dla Was kartkę właśnie na tą okazję.











Produkty ze sklepu Scrap Pasja jakich użyłam:

   

   

http://www.scrappasja.pl/p7306,arkusz-400szt-kosteczki-z-klejem-3d.html


Pozdrawiam serdecznie
Yasmine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.