Obserwatorzy

środa, 23 maja 2018

Poznajcie Malwinku!

Witajcie Kochani:),
Na samym  początku chciałabym wyrazić moją ogromną radość,
z tego, że od dziś jestem częścią
wspaniałego DT Scrap Pasja - dla mnie to ogromny zaszczyt!
Mam na imię Malwina, ale w sieci występuję pod nickiem: malwinku.
od prawie 4 lat prowadzę bloga:
na którego serdecznie zapraszam.
Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym, a na co dzień mamą ponad 4-letniego Remisia.
Rękodziełem zajmuję się praktycznie od zawsze, bo odkąd pamiętam uwielbiałam coś tworzyć, - przeważnie były to przestrzenne prace z papieru, ale dopiero kiedy przyszedł na świat mój synek, rozwinęłam mój scrapowy warsztat.
Swego czasu uwielbiałam eksperymentować mediowo , tworzyć bogate, warstwowe kartki, tagi, ATC, blejtramy, alterować coś, 
ale ostatnio odkryłam, 
że moją największą miłością są STEMPLE!
dlatego moje prace teraz to dość często interaktywne stemplowe prace,
poniżej chciałabym pokazać kilka moich ulubionych prac m.in. z użyciem stempli






















Nie wiem czy zwróciliście uwagę,
ale przeważnie moje kartki przybierają kształt kwadratu
o wymiarach 10x10cm, 
tak więc niestandardowej bazy, którą muszę zrobić sobie sama,
dlatego w tym miejscu chciałabym zwrócić uwagę
na gilotynę marki Fiskars dostępną w sklepiku Scrap Pasja - 
przede wszystkim jest ona baaaardzo poręczna,
rozmiar A5 mieści się nawet na moim wiecznie zagraconym biurku,
jej drugim atutem jest przezroczysty pasek, który idealnie dociska przycinany papier,
dzięki czemu nie ma możliwości nierównego przycięcia,
prowadnica z podziałką występuje zarówno w centymetrach, jak i calach,
zatem nie trzeba nic przeliczać. 

Jako dzisiejszą inspirację przygotowałam 
eksperymentalną dla mnie karteczkę typu shaker box
eksperymentalną, dlatego że właściwie 1-wszy raz koloruję markerami alkoholowymi,
na razie mam niewiele kolorów - stąd moja panna młoda intensywnie różowa,
Mam nadzieję, że wraz ze mną
będziecie się dobrze bawić na blogu Scrap Pasja

Pozdrawiam cieplutko

1 komentarz:

  1. Ależ wysyp stemplowych piękności! Prace pełne uroku i serca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.