Obserwatorzy

piątek, 23 lutego 2018

Komunijne inspiracje- wykrojniki I love Craft

Witajcie!
Ostatnio w naszym sklepie pojawiła się nowa kolekcja 
6 wykrojników komunijnych od I Love Craft.
 Pomyślałam, że zrobię dzisiaj małą prezentację tych cudnych wycinanek.
Przy okazji zaprezentuję wykonane przeze mnie zaproszenia :)

Kolekcja składa się z:


Hostia ma wymiar ok.2,5x2,5cm
Kielich ok.3x6cm
Jest to "solidny" kielich.
Bogato prezentuje się na kartkach :)
Świetnie nada się też do ozdabiania albumów.
Wymiary ok.3,5x8cm i 3,2x7cm
Kłosy bardzo mi się podobają.
Chyba najładniejsze jakie dane było mi zobaczyć :)
Pięknie prezentują się z kielichem. 
Również dosyć duże.
Wymiar ok.7,7cmx7,6cm
Winogronka należą chyba do najbardziej lubianych.
I wcale się nie dziwię, bo prezentują się pięknie.
Same listki robią wielką robotę:)
Również duży wykrojnik. Super do albumów!
Wymiar ten sam: ok.7,7cmx7,6cm
Dla fanów mniej ażurowych wykrojników ;)
 Porównanie
 Oraz napisów:
 Wymiar ok.6,9x1,5cm
Bardzo wdzięczny font :)
Na zaproszenia jak znalazł.
 Wymiary: wyraz "Pamiątka" ok. 6,3x1,4cm
wyraz "Komunii" ok.5,8x1,2cm.
W zestawie jest również rzymska cyfra "I".
Na zdjęciu napis umieszczony jest na kartoniku o wymiarach 4cm x 13cm.
Jest dosyć duży, więc polecam używać przy tworzeniu
dużych kartek lub do albumów.
Tutaj przy kartce 13,5x13,5 cm
Wszystkie wykrojniki wycinają się bardzo dobrze. 
Nie mają tłoczeń, więc praca z nimi jest szybka.
Ja pewnie będę ich używać do tworzenia zaproszeń
Póki co zrobiłam takie:
 Do zrobienia zaproszeń użyłam również
dwóch wykrojników z zestawu 
oraz folderu do wytłaczania Damask Background - X-Cut.
 Do zrobienia kartek użyłam:
Wykrojniki:
Folder do wytłaczania:
Inne:

Pozdrawiam i do napisania!

4 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.