Obserwatorzy

środa, 21 lutego 2018

Błyszczące pudry do embossingu- jak uźyć?

Witajcie :)
Swoim dzisiejszym ostatnim już środowym mini kursem 
chciałabym zwrócić Waszą uwagę 
na przepiękne błyszczące pudry do embossingu WOW!
Skusiłam się na kilka kolorów i jestem z nich bardzo zadowolona, 
te drobniejsze idealnie oddają szczegóły, 
te grubsze zaś pięknie się mienią i będą się nadawały 
do ozdabiania większych i mniej dokładnych stempli. 
Szczególnie te wersje mieniące się kilkoma kolorami przypadły mi do gustu.
Postanowiłam wykonać na kalce drobne napisy do exploding boxa.
Wykonałam je na grubej kalce. 
Ciężko sfotografować prawdziwy efekt blasku i detali ale starałam się jak mogłam :)
Potrzebujemy pudrów, nagrzewnicy, 
tuszu do embossingu i dowolnego wybranego stempla
 z napisem pasującym do naszej pracy.
Odbijamy stempel przy użyciu tuszu do embossingu na kalce.
Zasypujemy dużą ilością pudru, nadmiar strząsamy na tackę lub kartkę
i wsypujemy z powrotem do pudełka.

Następnie nagrzewamy nagrzewnicą wzór do momentu kiedy puder się stopi.

Następnie wycinamy elementy, dziurkujemy i przewlekamy sznurek.
Teraz już pozostaje zawiązać sznureczki wokół kwiatów i praca gotowa.
Żegnam się z Wami serdecznie i dziękuję za wspólnie spędzone lata :)
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.