Obserwatorzy

środa, 4 października 2017

Świąteczny tag- jak zrobić?

Witajcie,
mocno się zestresowałam, kiedy okazało się, 
że do świąt już niewiele czasu zostało, 
nie dziwcie się, dla Scraperek sezon na kartki świąteczne
zaczyna się w sierpniu :)
Na szczęście większość producentów papieru do scrapbookingu
wypuściło już dawno nowe kolekcje świąteczne- 
wśród nich Craft&You Design z nową kolekcją Vintage Christmas.
Postanowiłam zrobić świąteczny tag.
Gotowi? Zaczynamy od wycięcia taga z beermaty i takiego samego z papieru do scrapbookingu.
Wycinamy też od razu serwetki, listki i kwiaty.
Przy użyciu narzędzia do postarzania lub nożyczek postarzamy brzegi taga. 
Następnie nakładamy przez maskę dowolne gel medium, 
zasypujemy pudrem do embossingu 
i po strzepnięciu nadmiaru pudru embossujemy na gorąco nagrzewnicą.
Możecie teraz prysnąć odrobinę mgiełki na taga, ale to nie jest obowiązkowe. 
Ja jednak nie mogłam się oprzeć, wybrałam perłową czerwień. 
Gotowy tag naklejamy na beermatową bazę.
A jak już mamy mgiełkę w ręce to traktujemy nią kwiaty.
Suszymy je i pokrywamy brzegi białą akrylową farbą lub gesso, 
następnie zanurzamy w brokacie. 
To samo robimy z listkami i gałązkami.
Ostatni element wycinamy z papieru Vintage Christmas- to cudnej urody świąteczny domek.
I składamy całość- najpierw serwetka na pojedynczej warstwie kosteczek dystansowych.
Środek podklejamy podwójną warstwą. Doklejamy gałązki.
I sklejamy całość.
Możecie jeszcze musnąć gdzieniegdzie akrylówką i posypać brokatem, 
oczywiście skoro to tag, dodajemy sznurek i/lub wstążkę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.