Obserwatorzy

środa, 18 października 2017

Świąteczne kartki - jak zrobić?

Witam!
Dzisiaj mała instrukcja do wykonania 
kartek świątecznych w prostym stylu :)
Będą nam potrzebne:
Papiery:
Karton brązowy Eco
Karton biały 
Karton czerwony
   Wykrojniki:

  Inne:

Pierwszym krokiem jest wycięcie elementów :) 
Ażurowe części gwiazdy i choinki wycinamy w białym brystolu. 
Mniejsze elementy w papierach z motywem desek od Craft&You Design
 Następnie sklejamy je kosteczkami klejącymi lub grubą taśmą dwustronną.
 Kolejnym krokiem jest wycięcie pierniczków 
(domek, gwiazdka, serduszko) od Craft&You design.
 Na zdjęciu można zauważyć, że ich poszczególne elementy
też są podklejone kosteczkami 3D :)
Daje to dużo lepszy efekt niż przyklejenie na płasko.
 Kolejnym krokiem jest umieszczenie naszych słodkości
na wcześniej przygotowanych  gwiazdkach i choinkach.
 Już wyglądają uroczo :)
 Teraz zajmujemy się bazą kartki. Moja ma 13,5 x 13,5 cm
Jako tło, wykorzystałam czerwony papier w groszki
od Galerii Papieru - Wigilijne drzewko 05. (13x13 cm)
Mniejszy brązowy arkusz ma 11x11cm. 
Między nimi umieściłam jeszcze biały brystol
lekko wystający spod brązowej cześci.(11,5x11,5 cm)
 Brązowy i biały papier są sklejone klejem.
Pod spodem umieściłam kosteczki klejące 
i dokleiłam do czerwonej bazy :) 
 Czas na wykończenie kartki :)
Przyklejamy nasze choinkowe i gwieździste ozdoby,
doklejamy napis oraz zielone lub czerwone kryształki.
I gotowe!
Papiery:
Pozdrawiam!

3 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.