Obserwatorzy

środa, 23 listopada 2016

Świąteczny box z embossingiem

Witajcie,
dziś chciałabym Wam pokazać jak łatwo i szybko 
możecie bez kupowania specjalnych ozdób świątecznych 
zrobić piękne błyszczące dodatki do kartek, pudełek i zawieszek.
Pomoże nam w tym embossing na gorąco z fantastycznymi pudrami Ranger.
Kupiłam na próbę, ale muszę przyznać, że pokochałam miłością wielką,
 gdy tylko wypróbowałam. 
Wersje brokatowe dają cudowny szorstki, błyszczący efekt, 
natomiast wersje kolorowe zadziwiły mnie emaliowym, 
błyszczącym wykończeniem. 
Obie idealnie pasują do prac świątecznych.
Wykorzystałam je do ozdobienia pudełka exploding box 
ubranego w cudne papiery świąteczne Craft&You Design.
Postanowiłam, że jego ścianki będą zdobić piękne grafiki z tej samej kolekcji, 
a dodatkową ozdobę wykonałam ze scrapków, 
które zembossowałam na gorąco pudrami Ranger.
To prosty i szybki sposób gdy szukacie ozdób 
lub gdy brakuje Wam papieru w jakimś określonym kolorze.
Co będzie nam potrzebne?
- tusz do embossingu
- skrapki, najlepiej z grubszego papieru- 
u mnie kilka wyciętych elementów z białego papieru o gramaturze 250,
- pudry do embossingu,
- nagrzewnica,
- opcjonalnie pudełeczko w którym zasypujemy pudrem elementy, 
dobrze mieć jedno takie w domu, zapobiega rozsypywaniu się pudru i łatwo 
można jego nadmiar zsypać z powrotem do opakowania.
Zaczynamy od potuszowania skrapka tuszem do embossingu. 
Ponieważ ten tusz jest dość lepki w praktyce wygląda to tak, 
że odciskam skrapek w poduszeczce tuszu i delikatnie zdejmuję.
Teraz zasypujemy obficie cały skrapek. 
Nastepnie strzepujemy nadmiar i embossujemy nagrzewnicą.
Puder pięknie się topi. 
Nie martwcie się, jeśli nie we wszystkich miejscach przyklei się puder, 
nagrzejcie go i kiedy wystygnie powtórzcie wszystkie czynności.
To samo robimy z gałązką świerku i z wszystkimi innymi skrapkami.
Teraz wystarczy wkleić grafiki i ozdobić je naszymi błyszczącymi elementami.
A gałązki świerku powędrowały na wieczko pudełka. Zobaczcie jak pięknie się błyszczą.
Pozdrawiam
Wykorzystane materiały:

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na "brokatowy papier" 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra kursik ,a tacka do brokatu przypadła mi do gustu .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę! Super sprawa. :) Świetny sposób na małe dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, kartka bardzo ładna!! Miło jest oglądać takie piękne prace. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.