Obserwatorzy

wtorek, 1 listopada 2016

Mroźna karteczka z choinkami

Witam!
Ostatnio zrobiło się bardzo zimno!
 Poddałam się temu odczuciu i tym razem
zrobiłam kartkę w zimnych kolorach.
 Papiery "Frozen Paper" nadają się do tego idealnie :) 
Prócz nich, użyłam nowego wykrojnika z choinkami od Marianne Design.
Wycinają się super, wyglądają pięknie. 
Jedna rzecz w tym wykrojniku mnie zaskoczyła - dół się nie wycina! :D 
Daje to sporo ciekawych możliwości :) 
Użyłam też małej kokardki z gwiazdkami/kwiatkami.
Ta również wycina się lekko i wyraźnie wzbogaca kartkę.
Wydaje mi się, że wszystkie wykrojniki 
od Marianne Design wycinają bez problemu :)
Jakie są Wasze doświadczenia?
 Efekty mojej pracy:
 Do zrobienia kartki użyłam:
 Papiery:
Pozdrawiam!
Do napisania!

6 komentarzy:

Dziękujemy za miłe słowa.