Obserwatorzy

piątek, 2 października 2015

Świąteczne kartki z brokatem

Witam Was serdecznie
i zapraszam na moją ostatnią inspirację wykonaną dla Scrap Pasji :)
Na dzisiaj przygotowałam 3 kartki świąteczne
z wykorzystaniem m.in. świetnych papierów brokatowych Marianne Design 
które ostatnio pojawiły się w sklepie.
Są idealne do świątecznych prac!







Materiały:
*****
5 lat temu miałam wielką przyjemność dołączyć do grona DT Scrap Pasja
(tak, tak, aż się wierzyć nie chce, że to już 5 lat! Kiedyż to zleciało? :))
Ciężko mi było podjąć tę decyzję, ale ostatnimi czasy 
gro innych obowiązków uniemożliwia mi dalsze działania w DT Scrap Pasja…
Chciałabym podziękować za ten cudowny czas 
fantastycznemu, niezwykle ciepłemu i życzliwemu szefostwu SP – Oli i Krzysztofowi.
Dziękuję Wam za szansę i wiarę we mnie! :)
Dziewczynom z DT dziękuję za świetną i kreatywną atmosferę.
Życzę Wam dalszej owocnej współpracy
i mnóstwa wspaniałych pomysłów.
Nie żegnam się na zawsze,
nadal będę z przyjemnością do Was zaglądać!
Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy tu zaglądają :) 
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.