Obserwatorzy

piątek, 9 października 2015

Dwie zimowe kartki

Dzisiaj po raz ostatni będę Was inspirować i zachęcać do wspólnej zabawy.
Czas najwyższy na zmiany i zasłużony odpoczynek.
Może nie uwierzycie, ale od mojego pierwszego wpisu na blogu 
minęło grubo ponad 5 lat, … a może więcej?
Pogubiłam się już sama 
.
Nie będę ukrywała, że to była dla mnie czysta przyjemność,
a Wasze ciepłe komentarze były motywatorem do dalszych działań i twórczych szaleństw. Zgromadziłam także całą garść niezapomnianych,
pięknych wspomnień do których chętnie powrócę myślami.
DZIĘKUJĘ Wam z całego serca, że odwiedzałyście bloga Scrap Pasji
jak również mojego prywatnego i proszę zaglądajcie dalej.
  Ja z pewnością będę.
 *****Na końcu chciałabym podziękować właścicielom Scrap Pasji: 
Oli i Krzysztofowi za serdeczność, otwartość i pomoc o
raz za wiarę w moje możliwości przez tyle lat
 i zespołowi DT za piękną współpracę.
 
****
A teraz już nie przynudzając - moje inspiracje :)






Materiały:
- Wykrojniki Craftables - Star
- Wykrojnik gałązki ostrokrzewu
- Papier dwustronny Craft&You Design 30,5x30,5 Silent Night 04
- Papier dwustronny Craft&You Design 30,5x30,5 Silent Night 05
Kwiat wisni białe ( WHITE)
Klej Magic z aplikatorem
Taśma dwustronna 12 mm szerokości
Karty + koperty A6 50szt białe

1 komentarz:

  1. Prześliczne, cudownie dobrane kolory, napatrzeć się nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.