Obserwatorzy

piątek, 31 stycznia 2014

Walentynkowe kartki

w tradycyjnych czerwieniach i z sercami.
Ponieważ zostało mi trochę ścinków ze świątecznych pudełek, postanowiłam wykorzystać je na  Walentynkowe kartki. Z resztek "Czułych słówek" wycięłam serduszka. Natomiast papiery bazowe to: czerwony - z zestawu FEPAD074 Zestaw papierów Neroli – 15x15cm oraz papier z nutami - PD2303 Papier dwustronny- Yellow pansy - For Mother.
Żeby nie było za grzecznie i zbyt słodko, potargałam brzegi kartek...
 

 
i nawet poczyniłam nieśmiałe próby z użyciem mediów...
Jak na mnie - totalne szaleństwo ;P






Materiały:
- Masa plastyczna biała Martha Stewart- Zestaw recyclingowych kopert + kart kwadratowych 50szt
- Big Shot Starter KIT Maszynka Sizzix Powder Blue & Teal NOWOŚĆ ! PROMOCJA!
 
Pozdrawiam serdecznie :)
 


2 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.