Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2012

Nad morzem

zdecydowanie najchętniej teraz bym posiedziała, ale chwilowo mi to nie grozi, więc w ramach rekompensaty przeglądam zaległe wakacyjne zdjęcia i tworzę scrapy :)
Po raz kolejny robię Lo'sa na papierze Karoli z kolekcji Jasna strona życia-ciepłe wieczory. Uwielbiam tę kolorystykę. Papier jest idealny na oprawę wakacyjnych zdjęć.
Na zdjęciu mój syn i morze, a jak morze to i muszelki...:)
Dzięki wykrojnikom Marianne Design - muszelki, kotwica i rozgwiazda można sobie stworzyć brzeg morza pełny morskich skarbów. I tak właśnie zrobiłam :)
Zdjęcia trochę przekłamane, ale nie potrafię zrobić lepszych, jakoś trudno uchwycić dobrze tę kolorystykę.


Glossy accent w roli wody morskiej


mikrokulki imitują piasek i algi



na chmurce po prawej stronie scrapa miejsce na opis, który zrobiłam po sesji zdjęciowej






Materiały:
- Jasna Strona Życia- Ciepłe Wieczory
- Zestaw papierów 15x15- Song Bird
- BIG SHOT STARTER KIT
- Wykrojniki Muszelki LR0230
- Wykrojnik Latarnia LR0231
- Wykrojniki Kotwica i rozgwiazda LR0232
- Wykrojnik DL102 French Pastry
- Mini Glossy accent
- Perełki w płynie white opal
- Perełki w płynie mint green
- Transparentne kosteczki z klejem 6mmx6mm Dovecraft








Pozdrawiam ciepło!:)

4 komentarze:

  1. Wow! Naprawde piekna praca
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle nadmorski, idealne wykrojniki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej już wpadły mi te wykrojniki w oko, ale teraz dostałam prawdziwej gorączki, muszą być moje!! :) Świetnie skomponowany scrap.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.