Obserwatorzy

piątek, 27 lipca 2012

Lo's

Obiecałam sobie, że w najbliższym czasie porobię więcej scrapów i jak na razie udaje mi się realizować moje postanowienie. Ilość nie jest imponująca, ale z uwagi na pracę, inne zajęcia i upały jakoś trudno być bardziej produktywną... ;)
Nadal wyciągam zaprzeszłe zdjęcia, bo tegorocznych jeszcze nie mam.
Na zdjęciu córki szwagierki i mój syn. Kiedy byli młodsi z chęcią pozowali do zdjęć, a zwłaszcza wtedy, kiedy goniliśmy ich do spania :) Na sygnał "idźcie spać" dzieci dostawały nadprzyrodzonej mocy, zaczynały się wygłupy i szaleństwa.
Podczas jednego z takich letnich, wakacyjnych wieczorów zrobiłam im sesję zdjęciową :)

***
Bazą scrapa jest papier dwustronny MME Follow My Heart Be Happy-Be Joyful, zdjęcie umieściłam na karcie do journalingu z zestawu Almanac. (Karty mają bardzo szerokie zastosowanie. Osobiście lubię je umieszczać na kartkach, scrapach).
Paski papieru oraz róże wycięłam z zestawu papierów Marianne Design Dark Vintage A5, kolorystycznie współgrają z papierem bazowym. Naokoło dokleiłam sznurek z zestawu TwineTea Party...




Użyte materiały:
- Papier dwustronny MME Follow My Heart Be Happy-Be Joyful
- Zestaw papierów Dark Vintage A5
- Zestaw kart journalingowych -Almanac
- BIG SHOT STARTER KIT
- Wykrojnik okrągłe z falbanką Nellie's
- Sznureczki TwineTea Party
- Kwiatki papierowe Back to Basics III
- Taśma papierowa samoprzylepna 15mmx 10m czerwona w białe kwiatki
- Perełki w płynie petal pink
- Kwadraciki z klejem 3D 5x5mm

Serdecznie pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają! :)

1 komentarz:

  1. Samo zdjęcie jest już fajne, ale w takiej oprawie wygląda ślicznie.Pięknie dobrane kolorystycznie WSZYSTKO! Bardzo mnie ucieszyła podpowiedź jak jeszcze można wykorzystywać karty journalingowe, na pewno skorzystam z pomysłu, dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.