Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2011

Wyniki - wyzwanie nr 8

Wyzwanie ZRÓB TO SAM/A zakończyło się.
Chciałabym w imieniu swoim i całego zespołu podziękować za tak liczny udział.
Wszystkie prace zachwycały kreatywnością, pomysłami i wykonaniem !
Nie ukrywam, że miałyśmy bardzo trudne zadanie aby wyłonić tę jedną, najpiękniejszą.
Ale udało się!
Mam przyjemność ogłosić zwycięzcę i wyróżniania :)

I miejsce i nagrodę w postaci bajecznego zestawu TEA HOUSE


otrzymuje MADZIK


Serdeczne gratulacje !!!

Wyróżnienia trafiają do :







Wszystkim wyróżnionym również gratulujemy.

Magdo proszę Cię byś podesłała dane do wysyłki na maila sklepowego.
Z góry przepraszam ale ze względu na urlop, nagroda zostanie wysłana do Ciebie po 15 sierpnia.

Pozdrawiam serdecznie
Gosia

5 komentarzy:

  1. gratuluję wszystkim serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwycięzców!!! :) piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim :) Dziękuję też za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow, ...... zapomniałam o nagrodzie, a tu Ines mi pisze na blogu, że mi gratuluje....
    Szukam w candy, co wygrałam, a tu..... okazało się, że u Was wygrałam wyzwanie. Boże jaka jestem szcześliwa.
    Nie mogę uwierzyć, że wybrałyście moją pracę ;o))))
    Dziękuję serdecznie!!!!!!!!!
    Lecę słać adres ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zaskoczenie! bardzo mi miło, że moja praca została wyróżniona :) dziękuję i ślę gratulacje dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.