Obserwatorzy

sobota, 6 sierpnia 2011

CANDY

Bardzo Wam wszystkim dziękujemy za liczny udział w naszych wyzwaniach.
Z każdym wyzwaniem co raz więcej osób bierze w nich udział, co nas bardzo cieszy :)
Ale żeby jeszcze więcej z Was brało w nich udział, zapraszamy do udziału w naszym Candy!

Zasady Candy

Aby wziąć udział w losowaniu nagrody prosimy o:

1/ umieszczenie informacji na swoim blogu i wpisanie się w komentarzach.

2/ pobranie banerka : „Podejmij wyzwanie ze Scrap Pasją i wygraj nagrodę”
i wstawienie go na swoim blogu



Nagrodą jest duży zestaw do scrapbookingu Sweet Owl
( Wylosujemy dwóch zwycięzców, każdy otrzyma po jednym zestawie )



Losowanie nagrody odbędzie się 20.08.2011, a komentarze proszę pozostawiać do 19.08.2011.

Na nowe wyzwanie zapraszamy na nasz blog już we wtorek :)

Pozdrawiamy,
Zespół www.scrappasja.pl

174 komentarze:

  1. Czyżbym była pierwsza?:)Ale podobno pierwsi nie wygrywają:( Zobaczymy:) Zapiszę się z chęcią bo jest o o walczyć:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja ustawiam się w kolejeczce. Może mnie dopisze szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mozna przjść obojętnie, i ja chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecność obowiązkowa - jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się wpiszę pod szczęśliwą siódemką, może trochę pomogę losowi

    OdpowiedzUsuń
  6. może i mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ogromną przyjemnością staję w kolejce.
    Info o Candy na prawym pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też stanę w kolejce, może szczęście dopisze?
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nagrody ;)!
    Chętnie bym rozpakowała paczkę w której by do mnie doszły.
    Zresztą wszystkie paczki od scrap pasji otwieram z zaciekawieniem i zachwytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto nie chciał by się złapać w taki miłych okolicznościach na ten super słodki zestaw do scrapbookingu :)
    Może mi szczęście dopisze...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce po te cuda,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie można przejść obojętnie obok takiej nagrody :) Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się i ja w ogonku (pewnie dłuuugi będzie;)) i serdecznie pozdrawiam :D
    banerek ląduje w bocznym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kusicie :) Ustawiam się w kolejce po ten smakowity zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba zestawy są cudne, staję i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. a nóż widelec się uda:):) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Już w 3 wyzwaniach brałam udział i bardzo się z tego faktu cieszę.
    Wasze wyzwania nie są trudne, czasem trzeba tylko pogłówkować i się postarać ;o))
    Oczywiście biorę udział w candy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to i ja się ustawię!
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny zestaw! A jeśli zwycięzców ma być dwóch, to szanse są o połowę większe...

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten zestaw i taki "józiowy" (różowy). A ja takie bardzo lubię. Może będę miała szczeęście?

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały zestaw... Z radością dołączam do kolejki:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Trudno się oprzeć takiemu zestawowi słodyczy:)
    Info zaraz wrzucam na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne papiery ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo jakie cuda:) ustawiam się w kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny zestaw więc czym prędzej staję do kolejki:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za słodkości tutaj, zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja staję w kolejce. Pozdrawiam serdecznie!
    info w bocznej szpalcie na arttscrap

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepadam za papierami. A ten zestaw jest smakowity. Info na pasku bocznym na moim blogu. Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  31. na tak śliczne papiery to koniecznie trzeba stanąć w kolejce:)

    pozdrawiam:)


    rachel

    OdpowiedzUsuń
  32. Staję w kolejce po takie cukierasy.

    OdpowiedzUsuń
  33. po te cudeńka też oczywiście staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne papierki, przydały by mi się na pewno:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również dołączam do tej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też jeśli można stanę po te słodkości:)
    pozdrawiam;)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście, że się zapisuję ;) Nawet myślałam o tym zestawie przy ostatnich zakupach u was, a teraz mogę go mieć za darmo :]

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też chętnie się zapiszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też w kolejce staję. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja z przyjemnością zapisuję się do kolejeczki na candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ooooooo, załapałam się w pierwszej 50-tce!

    OdpowiedzUsuń
  42. wpisuję się oczywiście bo uwielbiam te papiery - pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  43. Ponieważ jestem uzależniona od Waszego sklepu... to i ja się muszę zapisać w kolejce po te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  44. tutaj jest informacja o waszym candy http://madziarka-kartki.blogspot.com/2011/08/kolejna-urodzinowa.html. dodatkowo na pasku bocznym wstawiłam info. to znaczy, że jestem chętna na te smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. http://scrapjoanny.blogspot.com/ no to i ja grzecznie postoje po takie łakocie :-))

    OdpowiedzUsuń
  46. staję w kolejce z nadzieję, że mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przydały by się takie słodkie papierki, więc się ustawiam w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nagroda kusząca... Staję w kolejce i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. uff, ale się musiałam nagimnastykować żeby wstawić banerek na stronie, no ja taka mało techniczna jestem. ale się udało więc staję w ogonku ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna nagroda, staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie przygarnęłabym ten śliczny zestaw:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  52. z moim szczęściem to wątpię żeby mi się udało ;)
    no ale spróbuję kolejny raz :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie mam szczęścia do wygranych, ale próbuję: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne papiery przydałyby się przydały takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Też się ustawiam w kolejeczke
    http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Uśmiecham się do losu, jeszcze nic nie wygrałam:)Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  57. Papierów nigdy za wiele :)
    Informacja w bocznym pasku bloga.

    OdpowiedzUsuń
  58. ja też się chętnie zapisuję ;) może uda mi się spełnić kolejne "twórcze" marzenie i zrobić coś prawdziwie scrapowego xDxD

    http://reczniemalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne papierki, których nigdy dość;) ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Słodkie słodkości i bez kalorii a to najwazniejsze....ustawiam się w kolejce i czekam nie cierpliwie na wyniki...może akurat...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. banerek przygarnięty :) więc ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam serdecznie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Już zamieściłam informację na blogu. Z niecierpliwością czekam na losowanie, może tym razem uda mi się wygrać :)

    Zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście, że się zapisuję na listę :)
    Baner dodałam na pasku bocznym.
    http://papierowe-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. jej ile chętnych cóż się dziwić ...ja to nie mam szczęścia w takich losowaniach ale próbuje a co :)))pozdrawiam z odskoczni

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam swój udział w zabawie.
    Może dopisze mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  66. hmm, warto spróbować :)
    staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pozdrawiam wakacyjnie i dołączam się do zabawy.
    Agnieszka z Odstresowni

    OdpowiedzUsuń
  68. jejku jakie cuda!!!
    ja poproszę jeden z zestawów (hihihii może tymi słowami uda mi się przyciągnąć szczęście w losowaniu)
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  69. Uśmieszki serdeczne...ja dopiero zaczynam przygodę ze scrapbookingkiem...pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. i jeszcze ja - może tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Próbuję i ja!:)
    pozdrawiam:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. ja tez do kolejki - pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. To i ja się ustawię w kolejce:))) Cudne prezenty do wygrania!!

    OdpowiedzUsuń
  74. muszę spróbować szczęścia! jesteście bardzo hojni, dzięki! :o)

    OdpowiedzUsuń
  75. sowy to coś co lubię bardzo:D koniecznie się po nie ustawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo lubię zaglądać więc zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  77. to i ja się przyłączam ;-)
    ps. super zaproszenie - bardzo mnie urzekło

    OdpowiedzUsuń
  78. Urocze słodkości :) Nie mam szczęścia w losowaniach, ale warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Z chęcią i ja przygarnę te słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. U mnie papierki sweet owl właśnie w obróbce ale są tak słodkie, że chętnie przygarnę jeszcze kilka. Dodatków nie mam a przydałyby się, oj przydały teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też chętnie skorzystam:)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  82. Będę 100:D Można do szczęśliwa liczba?:)
    pozdrawiam:)
    morelowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Stanę i ja w ogonku ;)
    Info w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  85. Zapisuję się :)
    http://kszp.blogspot.com/
    Link do wyzwań już od dawna po lewej. A banerek z candy po prawej.

    OdpowiedzUsuń
  86. ja szczęścia w losowaniach nie mam, ale zwiększę ilość chętnych ;)))

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja też się zapisuję) Przy okazji bardzo mi się spodobały Wasze kury krok po kroku, niezmiernie przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Kolejka długaśna. Zapisuje się z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  89. Oj... ja też się ustawiam i z niecierpliwością na losowanie czekam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  90. ale fajnie byłby mieć taki zestaw, zapiszę się:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Papiery są śliczne, więc się dopisuję.:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękny zestaw do wygrania! Zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Wczoraj zrobiłam pierwsze zakupy, więc się
    także zapisuję, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zapisuję się i ja pomimo długaśnej kolejki :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja Cię kręcę! Ale candy!
    Piękny zestaw papierów!
    Chętnie go przygarnę!;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  96. im nas więcej tym weselej:)
    pozdrawiam i grzecznie się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Na takie słodkości ciężko się nie skusić :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  98. Dopisuję się i ja - http://nitecznik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja się zapisuję, a zaraz biegnę wstawiać banerki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. ale cudny zestaw!!! marzenie. fajnie, że dwie szanse. może się uda???

    OdpowiedzUsuń
  101. nie skrapuję jeszcze ale może zacznę....candyduję!

    OdpowiedzUsuń
  102. Oj, lista długa...
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ojejku jejku, dopiero zaczynam, więc taka ilość dobroci bardzo by mi się przydała :) Pokorniutko staję, choć szanse nikłe - pędzę wklejać bannerek :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Może do mnie zapuka szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  105. Bardzo chętnie sie przyłączę :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  106. Sliczne papierki chetnie staje w kolejce:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  107. Wspaniałe nagrody!
    Staję w kolejce ;)
    Pozdrawiam!

    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja też spróbuję,może mi się poszczęści:)
    pozdrawiam:)
    nick1123@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale tłumy z przyjemnością się wpisuje.

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudne candy, mam cichą nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  111. ja tez poprosze o wziecie mnie pod uwage, zapraszam na mojego bloga aktoreczka-scrapuje.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  112. Roslika w kolejce! ;)
    http://carolines-earrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Oj! Już tu jestem z nadzieją,że może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  114. piękne papierki:) ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetne Candy - z przyjemnością się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  116. piękne CANDY.. kusząco się zapowiada więc jestem ZA!

    OdpowiedzUsuń
  117. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękny zestaw - też bardzo chętnie się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  119. zapisuję się i czekam w kolejce
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja też chętnie się dołączam:)
    http://esstele-deco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. bardzo chętnie sie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się po cudeńka! :)
    http://miqaisonfire.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  123. To i ja:
    http://malyswiat-m.blogspot.com/2011/08/cukierowo.html

    OdpowiedzUsuń
  124. ja szczęścia w losowaniach nie mam ale co mi tam się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  125. ja też ustawiam się w kolejce, może będę miała szczęście :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Chętnie spróbuję takiego cukierasa

    OdpowiedzUsuń
  127. Papierki są cudowne :) Tyle chętnych jest już na nie, ale zawsze jest jakaś nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Z wielką radością dołączam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  129. to i ja sie z przyjemnoscia dolacze

    OdpowiedzUsuń
  130. Może mi się poszczęści... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  131. Jako, że rozpoczęłyście zabawę dzień przed moimi urodzinami to tym razem uda sie mi :D

    OdpowiedzUsuń
  132. Nie dużo brakowało a przegapiłabym tak kuszącą okazję... Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja też, ja też staję w kolejeczce :-)
    tak w ostatniej chwili ....
    pozdrawiam a banerek na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Śliczne papierki :)
    Ustawiam sie z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  135. papierki cudne ustawiam się w kolejce:)zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  136. W ostatnim momencie! Ale musze spróbować, bo chętnie bym coś w tej technice potworzyła!

    maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja również chętnie ustanę w kolejce :) Serdecznie pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  138. Ostatnie godziny... Zapisuje się i ja:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  139. No to na koniec jeszcze ja staję w kolejce :) Może szczęście się do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  140. Na szarym końcu.. Ale może ostatni staną się pierwszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Zdążyłam:) Z chęcią się zapisuje, Niewiele brakło i bym się spóźniła, a tu takie słodkości

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.