Obserwatorzy

środa, 4 listopada 2020

Świąteczna okrągła kartka sztalugowa "Białe jak śnieg"

 Okrągłą kartkę sztalugową wykonuję co roku jako element świątecznego wystroju. Tym razem do jej zrobienia postanowiłam wykorzystać delikatne papiery i dodatki z kolekcji Paper Heaven "Białe jak śnieg". Ozdobiłam ją elementami wyciętymi świątecznymi wykrojnikami Craft&You Design. Użyłam także papieru brokatowego, drobnego białego brokatu i srebrnego pudru do embossingu, więc w tym roku moja kartka błyszczy na wiele różnych sposobów ;)


Tutaj znajdziecie film, w którym pokazuję jak wykonać taką kartkę:











1 komentarz:

  1. Jeśli ktoś przygotuje się do matury to na pewno powinien skorzystać z arkusze maturalne .Sam z tego sklepu skorzystałem i kupiłem bardzo dobre arkusze maturalne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.