Obserwatorzy

piątek, 12 czerwca 2020

Pudełko na prezent z okazji dnia Ojca

Już niedługo Dzień Ojca! Dlatego pokażę Wam jak ozdobiłam gotową bazę pudełka na kawę lub inny upominek dla taty.
"Męska" tematyka dla wielu z nas jest trudna i niechętnie zabieramy się do tworzenia takich prac. Ja pomogłam sobie sięgając po idealne do męskich projektów papiery Craft&You Design "Man's world", ale jednocześnie postanowiłam ozdobić moje pudełko papierowymi kwiatami wyciętymi wykrojnikiem. Zobaczcie, czy mi się udało!








Tutaj możecie zobaczyć jak powstawało pudełko:













2 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie takie pudełeczko wygląda i faktycznie może to być ciekawy wybór właśnie na prezent na dzień ojca. Ja również jakiś czas temu natrafiłam na ciekawy wpis https://zamowprezent.pl/co-kupic-tacie-na-dzien-ojca i już teraz nie mam problemów z wybraniem właściwego prezentu na dzień ojca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.