Obserwatorzy

środa, 16 października 2019

Kartka patchworkowa - krok po kroku

Pewnie czasem się zastanawiacie co zrobić ze ścinkami papierów.
Ja nie potrafię rozstać się nawet z kilku centymetrowymi skrawkami i wszystko chomikuję.
A wiecie, że dzięki takim skrawkom można stworzyć szybką i efektowną kartkę.
 Zapraszam zróbcie razem ze mną kartkę patchworkową.

1. Przygotowałam ścinki papierów, które będą odpowiednie do kartki.
2. Papiery docięłam do odpowiednich rozmiarów oraz przygotowałam białą bazę,
 nożyczki, klej i kosteczki. Moje kawałki mają wymiary: papier 
w rozmiarze 13x13 cm i skrawki 4x4cm. 
Wszystkie papiery postrzępiłam nożyczkami aby je postarzyć.
3. Papier podstawowy przykleiłam Magikiem a patchworkowe skrawki na 
kosteczkach dystansowych. Powstała nam oklejona baza, którą wystarczy
ozdobić według uznania.
Gotowa praca u mnie prezentuje się tak, wykorzystałam elementy z arkuszy
 do samodzielnego wycięcia. Owale również postrzępiłam nożyczkami. 
Wszystkie elementy przykleiłam na kosteczkach dystansowych aby było przestrzennie.

Użyłam:

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.