Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2019

Ślubna kartka i embossowanie tekturek

Witajcie, 
dzisiaj mam dla Was Kartkę ślubną z najnowszej kolekcji papierów Craft and You Design. 
Piękne papiery pasują do różnych okazji. Dodatkowy arkusz z elementami do wycięcia
jest idealnym dopełnieniem kolekcji. Można bez problemu stworzyć kartkę 
bez papierowych kwiatów 3D. Przy okazji kartki przygotowałam mały kursik "ABC" 
jak zembossować tekturkę. Jest to bardzo proste, pokażę Wam to na zdjęciach.
1. Musicie przygotować tekturkę, puder do embossingu, przezroczysty tusz lub w kolorze 
pasującym do pudru oraz oczywiście nagrzewnicę bo bez niej niestety nic się nie uda:)
2. Tuszujemy tekturkę i posypujemy ją pudrem.
3. Strzepujemy nadmiar pudru. Tekturkę przytrzymujemy patyczkiem lub czubkiem nożyczek i nagrzewamy nagrzewnicą aż puder się stopi.
Naklejamy tekturkę w wybranym miejscu. U mnie jest od spodu wierzchniej warstwy papieru. Kolejne warstwy papierów nakleiłam na kostkach 3D.
Użyłam:
http://www.scrappasja.pl/p1666,bezbarwny-tusz-do-embossingu-dovecraft.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.