Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2019

Kartka z okazji zakończenia roku szkolnego

Kochani,
dzisiaj pokarzą Wam małą inspirację na kartkę z okazji zakończenia roku szkolnego,
który już niedługo. Jest to niesamowita pamiątka na długie lata, 
a zarazem miłe podziękowanie dla wychowawcy.

Ja przygotowałam kartkę w formacie 13,5c x 13,5 cm, która została oklejona papierem
Dodatkowo została udekorowana ramką wyciętą z wykrojnika 
Craft & You Design - Farmes set and flower
oraz kwiatami z papieru, wyciętymi z wykrojnika Sweet Dixi - Kwiat,.
Całość została uzupełniona listkami wyciętymi z papieru Craft&You Design Flower Vibes.

W środku są wklejone zostały życzenie, jednak ze względu na ich długość wykonałam
klapkę zamykaną na wstążeczkę. Na zewnątrz jej użyłam wcześniejszej rameczki oraz koła,
 które wycięłam za pomocą wykrojnika C&Y - Base frames set circle
  oraz maszynki do wycinania i wytłaczania Tools.

Całość została zamknięta w tekturowe pudełko z okienkiem.

Całość prezentuje się tak..
Użyte materiały:
Pozdrawiam
Annia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.