Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2019

Wielkanocny tag

Witajcie,
pomimo zimowej aury za oknem 
u zatęskniłam za wiosną i postanowiłam wykonać
pierwszą w tym roku kartkę - tag wielkanocny.
Główną ozdobą taga są wycięte elementy
wykrojnikami CRAFT&YOU DESIGN  oraz zielony kwiat.

Pod zdjęciami znajdziecie miniatury użytych przeze mnie produktów,
które przeniosą Was prosto na sklepowe półeczki:)
Na tagu uśmiechają się do Was kurczaki,
wiosenny wykrojniczek mojego projektu.
Użyłam:)
         
http://www.scrappasja.pl/p13681,lr0485-wykrojnik-marianne-design-petra-s-ramka-i-narozniki.html
            

             
Pozdrawiam serdecznie
Iza

1 komentarz:

  1. Cudowny, wiosenny tag. Piekne kolory i wspaniałe wzory wykrojników. Piękny delikatny, świąteczny tag.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.