Obserwatorzy

środa, 19 września 2018

Kurs na kwiatową kartkę z serwetką

Witajcie.
Za oknami powoli robi się jesiennie, ale u mnie w pracowni nadal słonecznie i ciepło. Przygotowałam dla Was kurs na kwiatową kartkę na dowolną okazję, wystarczy dopasować napis/ cytat lub dodać odpowiedni wycięty element z wykrojnika.

Potrzebujemy:
-zestaw papierów Craft&You Belissima Rosa
-wykrojnik ramkę
-wykrojnik listki
-kostki dystansowe
-tekturkę listki
-nożyczki
-taśmę dwustronną
-klej Magik

Docinamy odpowiednio papiery do bazy. U mnie baza 13,5cm , więc pierwszy papier ma 13x13 potem biała kartka 12.5x12.5 i kolejny papier 12x12 cm.


Wycinamy ramkę i listki:


Naklejamy papier na bazę a wierzchnią warstwę na kostkach dystansowych.


Naklejamy ramkę klejem Magik:


Układamy kwiatki i liście tekturowe i wykrojnikowe.


Ja dodałam cytat, Wy możecie dodać napis lub wycinankę.


W pracy użyłam:



Pozdrawiam 

4 komentarze:

  1. Fajny kursik :) jak ja lubię proste wielofunkcyjne kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kartka, szybka w zrobieniu :) Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. An interesting discussion is worth comment. I think that it's best to write more on this topic, it won't be a taboo subject but generally individuals are not enough to talk on such topics. To the next. Cheers online gambling

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.