Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2018

Fold Card z myszkami Marianne Design

Witajcie Kochani:),
dziś tak dla ochłody przygotowałam dla Was
baaardzo zimową kartkę typu
FOLD CARD
z myszkami Marianne Design
aby wykonać taką kartkę
POTRZEBUJEMY:
* biały papier wizytówkowy A4
* tusze MEMENTO/COLOR PHILOSOPHY/DISTRESS/DISTRESS OXIDE
* papiery scrapowe
aplikator do nakładania tuszy 
nożyczki Tim Holz
Big Shot
kosteczki dystansowe
klej Magic
KROK 1
Białą kartkę papieru wizytówkowego A4
składamy wzdłuż na pół i za pomocą gilotyny
przecinamy na pół
KROK 2
1-wszą połowę kartki składamy jeszcze raz na pół,
a z drugiej bazy kartki odcinamy pasek o szerokości 2cm,
i jedną połowę paska składamy znów na pól,
a następnie smarujemy klejem,
tak jak na zdjęciu, i przyklejamy do bazy kartki
KROK 3
bazę kartki tuszujemy błekitnymi odcieniami tuszu,
tak aby powstało niebo
KROK 4
Ja postanowiłam jeszcze w mojej kartce
zrobić pagórki śnieżne przyklejając na pasek
odpowiednio przycięty papier
KROK 5
Teraz już czas na wcześniej wycięte myszki:)
KROK 6
Aby na kartce umieścić jak najwięcej myszek
wkleiłam do środka kartki
dodatkowy pasek
na którym następnie umieściłam
myszkę z przytulaśkiem:)
jeszcze tylko kilka dodatków
a tu już gotowa praca:)
użyłam:

Pozdrawiam ciepło:)

2 komentarze:

  1. I love how intricate the design of these cards are. They are so nicely made, very well done. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest cudowna, a instrukcja jej wykonania bardzo czytelna. Choć uwielbiam święta,chciałabym zatrzymać lato jak najdłużej.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.