Obserwatorzy

środa, 14 marca 2018

Prosta kartka komunijna

Witajcie,
Sezon na komunijne zaproszenia, pamiątki i albumy 
trwa w najlepsze, dlatego dzisiaj mamy dla Was
kurs na prostą kartkę komunijną,
z wykorzystaniem nowych wykrojników.
Wystarczy dodać napis ZAPROSZENIE lub 
PAMIĄTKA I KOMUNII ŚWIĘTEJ
i wyjątkowa kartka gotowa.
 Do zrobienia podobnej kartki potrzebować będziecie:)
- papier scrapowy
- wykrojniki komunijne
- wykrojnik brzegowy, border
- klej, kosteczki dystansowe
- tusze distress i aplikator
- perełki w płynie i farba biała i akwarelowa
 Zanim kilka słów o tym jak zrobić komunijną kartkę,
chcę Wam powiedzieć, że wykrojniki komunijne I LOVE CRAFT są SUPER.
Kielich i Hostia, kłosy i winogrona
będą stanowić ozdobę każdej kartki. 
Mam nadzieję, że się spodobają 
i ułatwią Wam pracę z komunijnymi projektami.
 A tutaj mój najnowszy nabytek Marianne Design
DE LUX bordery + folder do embossingu.
świetnie wycina i delikatnie wytłacza. 
 Na początek wycięłam z papieru scrapowego tło kartki i nakleiłam na bazę.
Następnie za pomocą wykrojników
wycięłam pozostałe elementy- kielich border, owale listki winogrona i kłosy. 
Warstwowo przykleiłam wszystkie elementy na kartkę. 
Kłosy i listki lekko przetarłam tuszem, by dodać im nieco koloru.
Poniżej widać dokładnie kształt i delikatne tłoczenia .
Na koniec przykleiłam kwiatki i pozostałe ozdobne elementy.
Podkreśliłam owale perełkami w płynie,
a kształt bordera podkreśliłam rozwodnioną akwarelą.
Jeszcze tylko odrobina brokatu i gotowe. 
W przyszłości dodam jeszcze napis ZAPROSZENIE.
Mam nadzieję, że kartka się Wam spodoba
i pochwalicie się swoimi projektami, w których wykorzystacie 
nowe wykrojniki I LOVE CRAFT.
ja użyłam:)
Pozdrawiam serdecznie
Iza:)

13 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna, super kartka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna , wykrojniczki faktycznie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pastelowe kolory takie jak uwielbiam. Wygląda bardzo delikatnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna miętowa :) mam pytanie- jaki to brokat, co wyglada jak kryształki cukrowe-np na kielichu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka komunijne. Kolorki super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa... Brokat to Martha Stewart, takie duże płatki.. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za info :) Tak myślałąm, ze to MS, pieknie się błyszczy i nadaje elegancji Twoim pracom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Izabela. Pieknie i delikatnie. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. delikatna, elegancka, śliczna :) Iza cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.