Obserwatorzy

środa, 14 lutego 2018

Dziecięce karteczki z okazji Chrztu Świetego- jak zrobić?

 Witam :) 
Jako, że w sklepie Scrap Pasja
pojawiły się nowe wykrojniki Craft&You Design,
pomyślałam, że kilka z nich wam przybliżę.  
Będzie to wózek, dziecięcy bucik oraz zestaw ramek :)
 Wszystkie wycinają się bardzo dobrze.
Nie mają elementów do wytłaczania, nie są też bardzo ażurowe,
więc praca z nimi jest bardzo szybka i przyjemna.
Myślę, że prezentują się ładnie ( przynajmniej mam taką nadzieję,
ponieważ dwa z nich są mojego projektu :P )
Co myślicie?
 A do zrobienia karteczek z dzisiejszego posta potrzebujemy:
Wykrojniki:
Papiery:
biały brystol
Inne:


Zaczynamy!

Przygotowujemy bazę kartki 15x15cm. Tło to papier Hello beautiful 02 - Piątek 13.
Mniejszy kwadrat to biały brystol (12,5x12,5cm)
 i przyklejony do niego magikiem arkusz White Day 05 (12x12cm).
Kwadrat ten podklejamy taśmą dwustronną umieszczamy na środku naszej bazy.

Teraz czas na nasze śliczne wykrojniki :) 
Największą ramkę wycinamy z białego brystolu.
Sklejamy je taśmą dwustronną.

Teraz nadszedł moment, gdzie trzeba zdecydować
czy wolimy wózek czy buciki :D
Ja wybrałam opcję trzecią i zrobiłam dwie kartki :P

Wózek jest w całości biały, ale dodałam mu trochę życia
podklejając kawałek różowego papieru pod serduszko.
 Buciki również mają tylko jeden różowy element.
Prostokąt pod napis ma 12cmx2cm. Sam napis 12cmx1,2cm.
Boki ozdobiłam moimi ulubionymi różowymi kryształkami od Marianne Design.
I gotowe!
Wykrojniki:
Papiery:
biały brystol
Inne:

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.