Obserwatorzy

piątek, 17 listopada 2017

Chłopięcy album

Witajcie,
co prawda zbliżają się szybkim tempem do nas święta, 
ale zanim w tej tematyce chciałabym jeszcze przez chwilę 
zwrócić Waszą uwagę na piękną kolekcję papierów Lemoncraft Gossamer Blue.
Pierwszy bloczek wykorzystałam do wykonania kopertówek, 
ale bardzo szybko domówiłam kolejne wraz z kolekcją Gossamer Blue Basic
które nadają się idealnie do wykonania albumów chłopięcych. 
Kolekcja pełna jest pięknych wzorów i idealnie skomponowana.
W połączeniu z gotowymi kwiatami
i z tymi które wykonałam z foamiranu jedwabnego, tworzy wspaniałą całość.
 Z rozmachu zrobiłam od razu dwa albumy :)

Dla fanów foamiranu Scrap Pasja ma jeszcze jedną gratkę- moldy do foamiranu.
Do wyboru do koloru możecie z nich łatwo i szybko stworzyć piękne liście, dodatki do foamiranowych jak i papierowych kwiatów, spieszcie się, bo szybko się rozchodzą :)
A oto mój album :
Pozdrawiam Was serdecznie :)
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.