Obserwatorzy

piątek, 27 października 2017

Kartka z Die'sire - Beautiful Baubles

Witajcie :)
Chciałam dzisiaj zaprezentować Wam zestaw pięknych, 
świątecznych wykrojników ze sklepu Scrap Pasja,
 który z powodzeniem stosować można również na inne okoliczności niż święta.
Wycina cudne, ozdobne ramki o wielkości ok. 120 mm x 130 mm.
Składa się z dwóch elementów wycinających połówki ramek - 
jedna uniwersalna, druga typowo świąteczna, 
która wycina również kompozycję z bombek i gałązek.
 Dodatkowo mamy jeszcze trzy bombki o różnych kształtach.
Możliwości wycinania i kombinacji jest tutaj naprawdę sporo - 
wykrojnik nie wycina całej ramki, tylko od wewnętrznej strony, 
więc albo możemy wyciąć ją w papierze i tak zostawić, 
albo wyciąć i nożyczkami dociąć sam kontur zewnętrznej strony.
Na opakowaniu znajdują się dwa przykłady na takie zastosowanie.
Ja postanowiłam trochę inaczej pokombinować 
i nie wycinałam już nożyczkami papieru - 
zostawiłam tylko wycięty środek.
Tak też powstała ta oto kartka, do której dodałam jeszcze wycięte bombki z kompletu.
Do zrobienia kartki wykorzystałam:
Pozdrawiam,
Linda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.