Obserwatorzy

piątek, 29 września 2017

Karteczka na ślub

 Witam!
Dzisiaj wpadam z kartą ślubną wykonaną
 z pięknej nowej kolekcji papierów Craft&You Design - White Day.
Do zrobienia kartki użyłam kilku wykrojników.
Przede wszystkim ramki w kształcie serca od Marianne Design,
ale też pięknego bordera Petra's oraz mojego ulubionego banera XL :)
Banerki są genialne!
Używam ich niemal codziennie.
Szczególnie uroczy jest właśnie ten pochylony.
Tną oczywiście bezproblemowo.
Łatwo wyjąć z nich papier.
Nie trzeba się siłować, jak przy niektórych tego typu wykrojnikach.

W sercu umieściłam parę młodą od Marianne Design,
 od której też jestem ciężko uzależniona ;)
Na koniec kartę ozdobiłam białymi dzikimi różami
oraz kremowymi perełkami.
Wykrojniki:
Papiery:
Inne:

Pozdrawiam Serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.