Obserwatorzy

poniedziałek, 13 marca 2017

Romantycznie z kolekcją "I love vintage"

Witajcie, 
dzisiaj mam dla Was 
romantyczną karteczkę z ptaszkami.
Do jej zrobienia wykorzystałam papiery 
z nowej, uroczej kolekcji Craft&You Design 
"I love vintage"
oraz nowości od Leane Creatief- 
mianowicie zestaw wykrojników z ptaszkami i gałązkami.
Podobnie jak większośc wykrojników od Leane Creatief 
wycinają dobrze, zaletą ich jest dodatkowa
możliwośc embossowania wycinanek.
Zawsze używam do tego
 dodatkowej maty silikonowej do BS.
Na kartce widać wyraźnie efekt 
wykorzystania maty silikonowej 
do embossingu (ptaszki)
Oto efekt:




W sklepie znajdziecie:
Kolekcja I love vintage
Wykrojnik Napis Togehter
Kwiatki Sweetheart
Narzędzie Maszynka
Narzędzie Trymer
Narzędzie Mata silikonowa
Klej Magic
I jeszcze coś z mojej pracowni:
w organizacji przestrzeni na biurku bardzo pomaga mi ten gadżet, 
wreszcie wszystko mam pod ręką
i nie ginie w czeluściach scrapowego bałaganu:)


Życzę Wam fantastycznego dnia pełnego inspiracji!
Koczes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.