Obserwatorzy

piątek, 21 października 2016

Jesienne pudełko

Witajcie
Dzisiaj chcę Was przywitać ślubnym, jesiennym pudełkiem,
wszak październik to miesiąc ślubów
EXPLODING BOX- to coraz bardziej popularna forma kartki - prezentu.
W moim pudełku pomieszałam produkt kilku firm
i w papierach i w wykrojnikach.
Bazę zrobiłam sama...
jest nieco większa od standartowych exloding boxów
bo każda ścianka ma 5 cali czyli nieco więcej niż 12 cm.



Pieniężny dodatek do pudełka 
ukryłam w mniejszym pudełku, podstawce altanki.






Użyłam :)
Pozdrawiam serdecznie
i mam nadzieję, że box sie Wam spodoba:)
Iza


8 komentarzy:

  1. Piękny i elegancki box:) proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na prezent. Perfekcyjnie wykonane. Kolory zachwycające. Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box, pięknie dobrane kolory :)
    Sama też na śluby do przyjaciół i rodziny robię boxy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełeczko! Kolorystyka owszem jesienne ale pełna optymizmu i energii. :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.