Obserwatorzy

środa, 21 września 2016

Kartka koperta z harmonijką- jak zrobić?

Witajcie :)
Czujecie już Magię Świąt ?
Ja jeszcze też nie, ale wrzesień to standardowo
początek planowania świąt.
Moja trzecie już karteczka świąteczna w tym roku
to zarazem kurs na kartkę kopertę z harmonijką.

Tym razem korzystam z pięknej najnowszej świątecznej kolekcji Galerii Papieru.
Piękne, intensywne, świąteczne kolory.

Zaczynam od wycięcia koperty 20 cm x 28,5 cm i na tablicy do bigowania MS
dzielę ją na kawałki 9,5 cm, 11,5 cm i 7,5 cm



Od razu z pozostałej części papieru wycinam harmonijki 10,5 x 8 cm i biguję na 8 części.


Na przedniej części koperty montuję wstążkę przy pomocy ćwieka.

I na brzegu przyklejam pasek wycięty dziurkaczem brzegowym.

Wklejamy harmonijki.


I teraz już ozdabiamy, ozdabiamy, ozdabiamy :)



Pozdrawiam :)
Wykorzystane materiały :
Wesołych Świąt - -bloczek 30,5x30,5 - Galeria Papieru
Papier dwustronny Wesołych Świąt 01- 30,5x30,5 cm
Papier dwustronny Wesołych Świąt 06- 30,5x30,5 cm
Ćwieki Leane Creatief - zielone i złote
Klej Magic z aplikatorem
Trymer do papieru Martha Stewart 30,5 cm

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł ,bardzo pakowna ta kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa koperta. Super kursik 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukałam wpisu gdzie będzie instrukcja jak taką kopertę samemu wykonać. Super że to jest tutaj tak dokładnie pokazane. Widziałam na stronie https://kopertafirmowa.pl/wymiary-kopert też wpis o kopertach o rodzajach i ich cechach. Ale tutaj znalazłam sposób na szybkie złożenie koperty. Super!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.