Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2016

Kartka koszula

Witam!
Dzisiaj będzie po męsku! 
Zrobimy kartkę - koszulę. 


WYKROJNIKI:
Do zrobienia kartki potrzebujemy prostokątnych wykrojników
- najlepiej z przeszyciami.  
W Scrap Pasji znajdziecie np takie: 
Kwadraty bez przeszyć znajdziecie tutaj:
 Do wycinania kwadratów możecie użyć też np
Ja tak właśnie zrobiłam :)  
Prócz tego przydadzą się nam tagi:
 
PAPIERY:
Wybrałam dwa arkusze od UHK Gallery
biały brystol

INNE:
Kartka jest wymiarów 13,5x13,5
Bazy kartek dostaniecie tutaj:
Do ozdobienia kartki użyłam również

1. Pierwszym krokiem jest wycięcie elementów koszuli. 
Jak widać kieszeń i mankiet to prostokąty 3x3,5 cm, 
kołnierzyk jest zrobiony z prostokąta 2x13 cm.
Kształt krawatu wycięłam gilotyną :) 
Zakładka koszuli to cienki pasek 
puszczony przez całą kartkę.

Kieszonkę i mankiet ozdobiłam cienkimi brązowymi paskami


W kieszonce umieściłam dwa trójkąty wycięte z białego brystolu.

PS
 Wykrojniki z przeszyciami są bardzo dobrej jakości. 
Przez prostą formę są bardzo przyjemne w użyciu :)
Nigdy nie miałam z nimi żadnych problemów.


2. Drugim krokiem jest rozmieszczenie i przyklejenie elementów na naszej bazie. 
Nie ma w tym nic skomplikowanego, 
więc bez zbędnego opisywania 
wstawię po prostu zdjęcie: 

Elementy są doklejane za pomocą kosteczek klejących 3D.
3. Jak widać na zdjęciu powyżej - doklejamy jeszcze dwa tagi.
Jeden z napisem, a drugi niebieski - jako nawiązanie do krawatu.
4. Na koniec przywiązujemy do taga sznureczek
 i doklejamy we wnętrzu kołnierzyka.

 GOTOWE! :) 




 Użyte materiały:
Wykrojniki:
Papiery:
biały brystol
Inne:

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.