Obserwatorzy

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Bileciki do prezentów

Hej!
Jak tam rok szkolny 2015/2016? :D
Radość z wakacji jest?
Wiem, że już "po", ale chciałam się z Wami dzisiaj podzielić 
wzorem bilecika do kwiatów.
Bardzo podobne wykonałam tydzień temu,
dla nauczycieli dzieciaczków z pewnej "6c" ;) .  
Prosta sprawa, ale taka przyjemna! 
Tym bardziej z nowymi papierami 



Te papiery są genialne! Arkusze są wytłaczane, z fakturą, błyszczące
 lub z posypanymi brokatem elementami.
Mała prezentacja:
Wytłaczane:


Z fakturą:



Mieniące elementy: 




W naszym sklepie dostępne są też inne nowe zestawy:

 Warto też przyjrzeć się poprzednim kolekcjom :) 
Wracając do moich bilecików...
Do ich zrobienia użyłam 3 wykrojników Róży - Doodle flowers set 2,
listków z zestawu - Daisy and leaves oraz ażurowego prostokąta.
 

Wszystkie wycinają bez problemu. Bardzo dobrze się prezentują.
Jedyny minus listków - trzeba wyciskać sporo skrawków z tego wykrojnika :D .


Bilecik przewiązałam sznureczkiem z kolekcji Dovecraft - Glad Tidings :) 
Gotowe!



Wszystkie materiały, których użyłam:
Wykrojniki:
Papiery:
Dodatki: 

Do usłyszenia!

1 komentarz:

Dziękujemy za miłe słowa.