Obserwatorzy

poniedziałek, 23 maja 2016

Kartka dla mamy

Witam!
Dzisiaj wpadam z kartką na zbliżający się Dzień Matki.
Zakochałam się w nowej lawendowej kolekcji papierów Craft&You Design, 
więc z przyjemnością użyłam kilku arkuszy z tego zestawu.
Z wykrojnikowych nowości użyłam zwoju Marianne Design
również Marianne Design.




Jak widać wykrojniki sprawują się wyśmienicie :) 
Prócz tych wykrojników użyłam też ramki Large oval by Petra 
oraz już prawie tradycyjnie - narożników Anja Vintag.


Z dodatków pokusiłam się na perełki w płynie w kolorze watermelon 


 I mnóstwo kwiatów w odcieniach fioletu:


Do posklejania całości użyłam kosteczek dwustronnie klejących 3D 
Gotowa kartka prezentuje się tak:

Do zrobienia kartki użyłam :
Papiery:

Wykrojniki:

Dodatki:

Inne:

Pozdrawiam!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.