Obserwatorzy

poniedziałek, 23 listopada 2015

Elegancka koperta z embossingową wkładką

Witajcie,
chciałabym dziś pokazać Wam jak wykorzystać nowe produkty
dostępne w sklepie Scrap Pasja:
wykrojnik koperta i foldery do embossingu,
są one przeznaczone do nowych większych
maszynek Big Shot Plus.



Zacznijmy od wykrojnika :


w skład tego zestawu wchodzi baza koperty-
możecie wyciąć standardową kopertę o wymiarach:133mm x 133mm
albo kopertę z ażurowymi elementami,
przy czym sami wybieracie ile i jakie to będą elementy, możliwości więc jest wiele:




a teraz foldery- wybrałam przepiękny folder Tattered Lace,
którego wzór do złudzenia przypomina piękną serwetkę Primy,
 ale macie w sklepie kilka innych wzorów do wyboru,



wycięłam i wytłoczyłam wkładkę do kopert,
która ma nadać całości eleganckiego wyglądu,
teraz wystarczy już tylko dodać życzenia
i minimalnie ozdobić kopertę,
wybrałam do tego celu wykrojnik gwiazda betlejemska,
oraz listki z zestawu kwiatów bożonarodzeniowych Prima
które pokazywałam Wam poprzednim razem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.