Obserwatorzy

piątek, 23 października 2015

DT Scrap Pasja 2015/2016 - prezentacja

Witajcie!
Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić Wam nasz nowy Design Team.
Wybór był bardzo trudny, zgłoszeń dużo a nasze wymagania...wysokie;)
Chcielibyśmy, aby nasz nowy zespół inspirował Was na wielu 
kreatywnych płaszczyznach, w wielu dziedzinach i technikach,
aby było rozmaicie i żeby każdy znalazł tu coś dla siebie:)
Oto nasz nowy DT Scrap Pasja 2015/16 oraz krótka prezentacja:


Witam serdecznie :)
Mam na imię Joanna,
 do świata scrapbookingu zajrzałam po raz pierwszy w 2011 roku
i zakochałam się od pierwszego wejrzenia.
Dziś nie wyobrażam sobie życia bez papieru i nożyczek oraz magii koloru.
Początkowo moją pasją był cardmaking,
stopniowo jednak poszerzałam swój warsztat o kolejne formy i techniki.
Obecnie najchętniej sięgam po media, stemple i mocne wyraziste wzory. 
Mam nadzieję, że każdy znajdzie w moich pracach coś dla siebie.




Hej! 
Mam na imię Asia :) 
Z zawodu jestem pedagogiem, ostatnio staram się również zdobyć tytuł florysty.
Jestem szczęśliwą mamą dwóch małych szkrabów – Jacusia i Oliwki.
W internecie jestem znana jako „asiekmisiek” lub „Johanna Art”.
Czas wypełnia mi rysunek, grafika, masa solna i od około roku także scrapbooking.
Najbardziej lubię łączyć wszystkie te techniki w jedną całość.
W Scrapbookingu mój styl jest raczej prosty, lubię delikatne pastelowe kolory,
często używam kwiatów, tekturek i błyszczących kryształków.
Jestem "zielona" w temacie stemplowania i mało kiedy używam tuszy,
 ale jestem pewna, że w DT Scrap Pasji szybko się obędę z tym tematem





Witajcie!

Mam na imię Linda,
ale w świecie scrapowo-blogowym posługuję się nickiem Groszek.
Jestem mamą dwóch fantastycznych chłopców,
uwielbiam czytać książki, jeść czekoladę i pić kawę, a poza tym lubię kartkować :)
Już od ponad sześciu lat tworzę kartki, albumy,
ostatnio scrapy i różne rzeczy mixed mediowe (przynajmniej próbuję ;)),
uwielbiam styl shabby, vintage, ale w każdym znajduję coś co mnie zachwyci i zainspiruje.
Więcej o mnie i moich pracach
znajdziecie na blogu
groszeknawrzosowisku.blogspot.com - zapraszam :)




Koniecznie jeszcze dzisiaj zajrzyjcie na nasz blog,
bo to nie koniec prezentacji naszego nowego DT!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za miłe słowa.