Obserwatorzy

sobota, 26 września 2015

Zimowa kartka

Witajcie:)
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją nowa świąteczną karteczkę:)
Kartka jest w całości z najnowszej kolekcji Craft&You Design Silent Night.
Jako uzupełnienie dodałam kilka świątecznych gałązek,
wyciętych wykrojnikami Craft&You Design "Fir Twig"
oraz "Holly Leaves" oraz czerwoną poisencję.
Wykorzystałam tutaj wykrojnik ze świątecznej kolekcji Leane Creatief.
Przeszukując sklepowe półki znalazłam czerwony papier flokowany Leane Creatief.
 Wspaniale nadaje się do wycinania wykrojnikami, które tłoczą,
 świetnie poddaje się gnieceniu i ma jeszcze jedną zaletę-
jest to papier samoprzylepny- możecie więc go wykorzystać na wiele sposobów.
Oto jak wygląda moja kartka:







A w sklepie znajdziecie:

3 komentarze:

Dziękujemy za miłe słowa.