Obserwatorzy

środa, 15 kwietnia 2015

Męski exploding box

Witajcie! 
Wraz z wiosenną porą postanowiłam zrobić wiosenne pudełko. 
To exploding box, na specjalne zamówienie, 
dlatego i wnętrze jest wyjątkowe. 
Brzegi papierów postarzyłam tuszem distress, 
ale szarpałam ich, by pozostawić wrażenie schludnego
 i bardziej dostojnego wyglądu.



To eksplodujące pudełko było prezentem dla pewnego zasłużonego Pana.
 Mam nadzieję, że mu się spodobało,
chociaż mój mąż oczywiscie skomentował, że jest typowo babskie...
Ale czy to znaczy, że mężczyźni nie mogą dostać kwiatka?



W mojej pracy wykorzystałam:

2 komentarze:

  1. Super i to nawet z kwiatami :) ja jakoś staram się nie dawać kwiatów do męskich prac, ale to rzeczywiście wygląda całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, miło mito słyszeć. Dla mnie ciężko jest zrobić pracę dla mężczyzny. Jednikwiaty lubią, inni nie, jedni ciemne kolory, inni żywe. Wydaje mi się, że są momentami bardziej wybredni niż kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za miłe słowa.